Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Alexandra Kypreou‎  προς Dimitris Vardavas
30.11.2014, στο facebok

Το 1967 ησουν ο πρωτος ανθρωπος που με κρατησε αγκαλια...κaι παντα την ενιωθα αυτη την αγκαλια.
Το 1985 μου ανοιξες μια πορτα κ μου εδειξες το δρομο.    Και εγω περπατησα, κολυμπησα, παλεψα κ εφτασα το 2014 στο Παρισι, για να παω ακομα πιο περα....Ένα αιωνιο ευχαριστω αρκει? Οχι...
Ακομα κ εδω σε εχω μεσα στην καρδια μου, αγαπημενε μου θειε. Να εισαι παντα καλα…
 — γεμάτη ευγνωμοσύνη.

*********************** 

Dimitris Vardavas

Αρκεί, αρκεί κορίτσι μου... Κάτσε όμως μου να σκουπίσω κάποια δάκρυα... xαράς για την πρόοδο σου και ικανοποίησης για τα αμοιβαία αισθήματα που μας συνδέουν... Νά ‘σαστε καλά όλοι σας και είμαι σίγουρος για τη συνέχεια.. Και με την ευχή μου, λοιπόν... Αλεξάνδρα μου.


@radical30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου