Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

▶ Ανδρέας Παπανδρέου - Αναγνώριση Εθνικής Αντίστασης - YouTube

▶ Ανδρέας Παπανδρέου - Αναγνώριση Εθνικής Αντίστασης

Πολλά μπορεί να καταμαρτυρήσει κάθε αδέσμευτος Έλληνας πολίτης για τα πεπραγμένα
του Ανδρέα Παπανδρέου στη πολυετή πρωθυπουργική θητεία του. Συχνά  ερωτώμαι  από
τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου, κάποιους φίλους που παίρνουν στα σοβαρά τις απόψεις μου -
κυρίως λόγω ηλικίας, φαντάζομαι - για πρόσωπα και γεγονότα εκείνης της ιστορικής για την
πατρίδα μας εποχής  (1940-1982) ή και αργότερα. Δεν είμαι ιστορικός βέβαια, απλά  δίνω το
προσωπικό μου στίγμα, για το πως τα έζησα  και πόσο με άγγιξαν ή επηρέασαν τη ζωή μου.
Για τον Ανδρέα Παπανδρέου η θέση μου είναι θετική. Και μόνο η Αναγνώριση της Εθνικής
Αντίστασης, ήταν μια πράξη που δικαιώνει και φωτίζει την ύπαρξή του στη πολιτική κονίστρ
της χώρας μας. Ακούστε αυτό τον ιστορικό λόγο του Ανδρέα στη Βουλή των Ελλήνων κα θα
καταλάβετε τι εννοώ....

http://youtu.be/bemQvjovsFc

@radical30


 - YouTube

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου