Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

ΣΚΈΨΕΙΣ, ΓΡΑΠΤΑ και ΑΝΕΚΔΟΤΑ...

Σκέψεις και Γραπτά

·Κλείνω τα μάτια μου στη δουλειά και προσεύχομαι για το καλό της
ανθρωπότητας και οι άλλοι νομίζουν ότι κοιμάμαι Αν είναι δυνατόν.

 Όταν έχετε νεύρα με κάποιον, μετρήστε μέχρι το 10 από μέσα σας, και
μετά, σκάστε του μια στα δόντια. Θα χει χαλαρώσει και δε θα την περιμένει!

Η ταχύτητα με την οποία μία γυναίκα λέει ''ΤΙΠΟΤΑ'' στην ερώτηση "Τι έχεις;",                                   είναι ανάλογη με το μέγεθος του καβγά που θα σου στήσει!

 Ας κάνω την καρδιά μου πέτρα, αφού η κοιλιά μου δε γίνεται με τίποτα.

Μια φορά θυμάμαι που πήρα προφυλακτικά με επιβραδυντικό, έκανα 2 χρόνια                                  να γαμήσω!

Στο δημοτικό έπαιρνα συνέχεια Άλφα. Στο γυμνάσιο Ηeineken!

Δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που πάνε και τρέχουν; Έτσι απλά; Χωρίς να τους                               κυνηγάει κανείς;
                 
Να γραφτείς σε σχολή πολεμικών τεχνών, να σου μάθουν πώς ν' αντιμετωπίζεις                                τη μαλακία που σε δέρνει.

*************************

Ανέκδοτα
                 
- Μωρό μου θα με πας στο τσίρκο;
- Όχι, όποιος θέλει να έρθει εδώ να σε δει.
- Σε βλέπω φιλικά.
 - Δεν πειράζει, θα σε πάω εγώ στους καλύτερους οφθαλμίατρους.

-΄Ελα που είσαι;
- Σπίτι!
- Μπορείς να μιλήσεις; -
- Από 2 χρονών!

- Γιέ μου, πού πας;
- Μάνα θα πάω στα καράβια
- Μία παρά τέταρτο να είσαι στο σπίτι!

- Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί ποτέ καμιά δασκάλα στο σχολείο;
- Τι μου θύμησες τώρα γιέ μου! Φυσικά!
- Και τι έγινε;
- Τίποτα. Το έμαθε η μάνα σου και σου αλλάξαμε σχολείο!

- Γυναίκα, αν βάλω προφυλακτικό και πάω με άλλη, θεωρείται κέρατο;
- Αν εγώ στο όπλο βάλω σιγαστήρα, λες να θεωρηθεί φόνος;

- Απαιτώ να μου μιλάς γλυκά!
- Προχώρα, μωρή πάστα Φλώρα!!

- Γκαρσόν, τι δουλειά έχει αύτη η σανίδα στην σαλάτα μου;
- Είναι σαλάτα του σερφ!

- Τι δουλειά κάνεις;
- Είμαι ερευνητής.
- Και τι ψάχνεις;
- Δουλειά...!!!

- Θέλω να γίνουμε όπως πριν.
- Πότε πριν;
- Πριν 5 χρόνια, ας πούμε.
- Μα τότε δεν γνωριζόμασταν!
- Έτσι!!!

 @radical30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου