Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ...


ΣΎΝΤΟΜΑ,  ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ...

Έστειλα μήνυμα στον πρώην μου:
 "Δημήτρη ακόμα σ'αγαπώ"...
 Απάντησε "Κώστα με λένε"...
 Γι'αυτό χωρίσαμε, δεν τα βρίσκαμε ούτε στα βασικά..

-Μην με προκαλείς γιατί δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει!
 -Γιατί ρε, τι θα γίνει;
 -Αφού σου είπα, δεν ξέρω..

-Όταν είναι να φύγουμε θα σου κάνω νόημα..
 -Τί νόημα;
 -Θα σού κλείσω το μάτι..
 -Ποιό απ'τα 2;
 -To δεξί..
 -Όπως σε βλέπω;
 -Άστο..Θα φύγω μόνoς..

Στο δικαστήριο ο δικαστής βλέπει ότι έχει μπροστά του ένα 18χρονό
κλεφτρόνι...
 - Καλά όταν μπήκες στο ξένο σπίτι να κλέψεις δεν σκέφτηκες τη μάνα σου και
τον πατέρα σου;
 - Τους σκέφτηκα κύριε πρόεδρε αλλά δεν βρήκα κάτι που να τους αρέσει

Εξι γύρους την ημέρα χαλαρά...μου είπε ο διαιτολόγος...
Παράξενο ρε φίλε...Τόσους γύρους, ούτε πριν την δίαιτα δεν έτρωγα!
Πως να εμπιστευτώ τέτοιο γιατρό;

Ρώτησα τον υδραυλικό πόσο θα κοστίσει η ζημιά και μου'πε: "Καμιά 80άρα".
Ε, του έδωσα κι εγώ... τη γιαγιά μου.

--
@Radical30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου