Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Το 15λεπτο του @radical30

Aυτό το είδος επικοινωνίας με τους φίλους μου, ξεκινά με αυτό το βίντεο, στις αρχές του 2012. Ακολούθησαν και άλλα στη συνέχεια, που όμως σιγά σιγά αραίωσαν, όχι γιατί τα απέρριψαν
οι φίλοι μου που τα είδαν - δεν υπήρξε κάποια αρνητική αντίδραση -  αλλά γιατί εγώ ο ίδιος διαπίστωσα ότι δεν μπόρεσα να ξεφύγω από ένα είδος επανάληψης στα θέματά μου....

Όσο και αν το γνώριζα αυτό, δεν μπόρεσα να το αποφύγω. Πάντα κατέληγα, ανεξάρτητα από
το νέο θέμα, στα ίδια και τα ίδια: πόλεμος του 1940, κατοχή, αντίσταση, "απελευθέρωση",
εμφύλιος, βασιλεία, πολιτικός διωγμός, εξορίες, Μακρονήσια, παρακράτος, μετανάστευση
των ελλήνων, που δεν τους χώραγε πια ο τόπος τους λόγω πολιτικών συνθηκών και άλλα,
αλλά πάντα στο ίδιο μοτίβο.

Γιατί το έκανα αφού δεν το επεδίωκα; Προφανώς γιατί αυτή η εποχή με έχει σφραγίσει, είναι το περιεχόμενο της ζωής μου, οι αναμνήσεις που μας κυνηγούνσαν τη σκιά μας και που δεν μπορούμε να την αποφύγουμ,ε παρά μόνο όταν γύρω μας επικρατεί
το σκοτάδι. Και επειδή έζησα τη ζωή μου πάντα στο φως, η αλήθεια μου έγινε ο εαυτός μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου