Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

▶ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΑΔΩΝΙ - YouTube

▶ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΑΔΩΝΙ 

 Απίστευτο τουπέ, θράσος και επιθετικότητα, από ένα βρώμικο καθήκι, που παριστάνει τον Υπουργό
μιας προδοτικής κυβέρνησης...


- YouTube

Drunk vs Stoned - YouTube

Drunk vs Stoned -

http://youtu.be/yJJRVleE3_Q

YouTube

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΤΑΙ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΤΑΙ !!!
 
Του Αντώνη Π. Αργυρού
 
«Αν μπορέσεις να κερδίσεις το λαό, κερδίζεις το βασίλειο. Αν χάσεις το λαό, χάνεις το βασίλειο» Κομφούκιος
 
H «Eλληνική Δημοκρατία» είναι ένα ισχυρό δημοκρατικό πολίτευμα, που η πρακτική εφαρμογή του έχει την απαραίτητη προϋπόθεση και ανάγκη, να υποστηρίζεται από την πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού. Το Σύνταγμα μας του 1975 προσδιορίζει ότι η διακυβέρνηση του τόπου γίνεται από τον λαό και για τον λαό: «Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα». Έτσι η λαϊκή υποστήριξη είναι απολύτως απαραίτητη για να πετύχει το οποιοδήποτε εγχείρημα.
 
Σήμερα, ο Τόπος μας περνά μια βαθειά κρίση, όχι μόνο δημοσιονομική, αλλά κυρίως, κρίση αξιών και αρχών και κυρίως γεωστρατηγικού περιβάλλοντος με έμφαση την ενέργεια . Η οικονομική κρίση έφερε δάνεια και Μνημόνια και το Μνημόνια την κοινωνική αμφισβήτηση και τις τρομερές συνέπειες που βιώνουμε καθημερινά. Οι όροι της πολιτικής και καθημερινής μας ζωής μεταβλήθηκαν σε βάθος. Η πενία κτυπάει όλο και μεγαλύτερα στρώματα του πληθυσμού και η ελπίδα δεν προσφέρεται από εκείνους που πρέπει να την καταστήσουν εθνική στρατηγική, για να μπορέσει να προκόψει ο δύσμοιρος αυτός τόπος. Υπάρχει ελπίδα άραγε ;
 
Θα απαντήσω απερίφραστα: Εκείνοι που είναι ταγμένοι στην εξυπηρέτηση του Δημοσίου συμφέροντος και κατά το Σύνταγμα υποχρεούνται να υπηρετούν το συμφέρον του Ελληνικού Λαού, θα αποφασίσουν επιτέλους να κάνουν την δουλειά τους; Γιατί δεν την κάνουν όπως πρέπει , ενώ ζητούν καθημερινά θυσίες.
 
Ιδού μερικά παραδείγματα:
 
1. Χρόνια ακούω εξαγγελίες για κατάργηση αχρήστων οργανισμών. Οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις των δημοσίων οργανισμών και φορέων, εξαντλούνται σε πολλές περιπτώσεις στα χαρτιά, και κάποιοι «καταργηθέντες» οργανισμοί, εξακολουθούν και προσωπικό να απασχολούν και δαπάνες να πραγματοποιούν!!!! Από 2010 άρχισε η διαδικασία, με τη σύσταση διυπουργικής Επιτροπής υπό τον -τότε- αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θεόδωρο Πάγκαλο και τρία έτη μετά, δεν έχει ακόμη κλείσει! Καθημερινά νέες καταργήσεις εξαγγέλλονται ,αλλά μόνον στα χαρτιά!!!!
 
Ενδεικτικά: Ο «Ειδικός Οργανισμός Εγγείων Βελτιώσεων Κωπαΐδας», είναι ένας από τους πιο πολυσυζητημένους φορείς που φέρονται να οδεύουν σε κατάργηση. Ωστόσο, μέσα από έγγραφα που διαβιβάστηκαν στη Βουλή, τρία υπουργεία δηλώνουν αναρμόδια και ένας θεσμός που ασκεί εποπτεία στον Οργανισμό Κωπαΐδας, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, δηλώνει ότι έχει πληροφορηθεί την κατάργηση από τα ΜΜΕ και κανείς δεν έχει παράσχει επίσημη ενημέρωση για το θέμα!!!!
 
Με λίγα λόγια, τα λόγια έμειναν λόγια και η ‘’δουλειά’’ καλά κρατεί...
 
1. Χρόνια ακούω για τον περιορισμό του αριθμού των κρατικών αυτοκινήτων. Τώρα βγήκε και εγκύκλιος ώστε ‘’σύντομα’’ να καταργηθούν τα μεγάλου κυβισμού κρατικά αυτοκίνητα . Με την εγκύκλιο του υπουργείου, ορίζεται ότι έως τις 31 Οκτωβρίου πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση του Μητρώου Κρατικών Αυτοκινήτων και έως τις 31 Ιανουαρίου του 2014 πρέπει να έχουν αποσυρθεί τα οχήματα άνω των 1.400 κ.ε. Αν διαβάσει όμως κανείς τον επαρχιακό τύπο, θα δει τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα να μετακινούν κρατικούς αξιωματούχους στα πάσης φύσεως πανηγύρια, όπως γίνεται με τις κυρίες των αξιωματούχων που ψωνίζουν τα πρωινά τους στο Κολωνάκι… ενώ την ίδια ώρα, τα περιπολικά δεν έχουν βενζίνα κινηθούν, για να μην πω κάτι σοβαρότερο.
 
Το 2012, για την κίνηση και λειτουργία των οχημάτων που χρησιμοποιούνται από την πολιτική ηγεσία και όλων εν γένει των εξυπηρετούμενων προσώπων, το κόστος ανήλθε σε 269.122 ευρώ. Από τα χρήματα αυτά, τα 233.450 ευρώ μεταφράζονται σε 91.623 λίτρα καυσίμων και σε κόστος συντήρησης ύψους 35.672 ευρώ. Οι μισθοδοτούμενοι από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης οδηγοί, που έχουν διατεθεί για την κάλυψη των αναγκών της πολιτικής ηγεσίας, είναι 30 και η μηνιαία μισθολογική δαπάνη, συμπεριλαμβανομένων των εργοδοτικών εισφορών, ανέρχεται στα 48.893 ευρώ.!!!!
 
Τελικά αλήθεια έχουμε ακόμη 44.000 κρατικά αυτοκίνητα; Με λίγα λόγια «τι είχες Παντελάκη μου τι είχες Παντελή μου»
 
2. ’Ημουνα νιος και γέρασα, ακούγοντας την μεταφορά των Υπουργείων από μισθωμένα ακίνητα στα Κρατικά δημόσια ακίνητα. Ούτε λόγος, η συναλλαγή συνεχίζεται. Θυμίζω την περίπτωση του ακινήτου «ΚΕΡΑΝΗ». Έντεκα ολόκληρα χρόνια από τότε που ανασκευάστηκε πλήρως και αφού μεσολάβησαν τέσσερις ανεπιτυχείς προσπάθειες να στεγαστούν σε αυτό αντίστοιχα υπουργεία, το αναξιοποίητο από το 2002 βιοκλιματικό κτίριο του Κεράνη, επί της Λ. Θηβών στον Ρέντη, θα αποκτήσει επιτέλους ελπίζω (υπάρχουν αντιδράσεις) ενοικιαστή. Πρόκειται για τα δικαστήρια του Πειραιά (και όχι για το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, όπως ήταν το αρχικό σχέδιο), καθώς, κατόπιν της συμφωνίας που έκανε το υπ. Δικαιοσύνης με το ΤΑΙΠΕΔ, θα μεταστεγάσει στον Ρέντη τα Πολιτικά και Διοικητικά Εφετεία, τα Πρωτοδικεία, καθώς και το Ειρηνοδικείο. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης ψάχνει για δικαστικές αίθουσες και στη Ελλάδα, οι αίθουσες και τα κτίρια με την υποδομή τους που στεγάζουν τα άνευ ουσιαστικού αντικειμένου πλέον, στρατιωτικά δικαστήρια είναι κενές!!!!
 
Τεράστιοι δημόσιοι χώροι ανεκμετάλλευτοι υπάρχουν, αλλά προτιμούμε τα μισθωμένα κτίρια!! Ο κ.Μιχελάκης, ψάχνει, λέει, νέο κτίριο για να γλιτώσει το 1,5 εκατ. ευρώ ενοίκιο του υπουργείου Εσωτερικών. Δεν ρωτάει τον κ. ΥΕΘΑ να του βρει κάποιο από τα τόσα κενά στρατιωτικά κτίρια; Τα Ολυμπιακά ακίνητα δεν μπορούν να στεγάσουν τα Υπουργεία; Πολλοί, για το κακό μας το χάλι, επικαλούνται τους δανειστές μας, έχουν κι αυτοί την ευθύνη τους. Για το ότι, όμως, ένα καινούργιο μέλλον δεν μπορεί να χτιστεί με τις ίδιες αποτυχημένες συνταγές, κανείς ξένος δεν μας φταίει!!!
 
«Ο λαός σπάνια συγχωρεί δύο φορές».
Γιόχαν Κάσπαρ Λάβατερ
 
 -----------------------------
 
• Ο Αντώνης Π. Αργυρός είναι δικηγόρος στον Άρειο Πάγο. Το 2012 διετέλεσε Υπουργός Επικρατείας στην κυβέρνηση Πικραμμένου. Από το 2004 είναι Δικηγόρος και Αναπληρωτής Νομικός Σύμβουλος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Με σημαντική επιστημονική δράση, άρθρα και σχόλια του σε δικαστικές αποφάσεις, δημοσιεύονται στα πιο γνωστά νομικά περιοδικά. • Πηγή: 247.gr Αντιγραφή: @radical30

Τα μυστικά αεροπλάνα γεμάτα από μετρητά που έσωσαν το ευρώ: Όταν η Ελλάδα καιγόταν… η Ε.Ε πλημμύρισε συγκεκαλυμμένα 10 δισ. ευρώ - NEWS247

Τα μυστικά αεροπλάνα γεμάτα από μετρητά που έσωσαν το ευρώ: Όταν η Ελλάδα καιγόταν… η Ε.Ε πλημμύρισε συγκεκαλυμμένα 10 δισ. ευρώ 

- NEWS247

ΚΚΕ «Ραδιοτηλεόραση ΑΕ»

ΚΚΕ «Ραδιοτηλεόραση ΑΕ»

Το συμβόλαιο πώλησης του ραδιοσταθμού...

πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Αντίο Ηλία Μπαζίνα

Αντίο Ηλία Μπαζίνα Δεν ήξερα πως ο Ηλίας Μπαζίνας έδινε καιρό τώρα τη μάχη με την επάρατη νόσο και αιφνιδιάστηκα την Πέμπτη το βράδυ όταν έμαθα ότι άφησε την τελευταία του πνοή. Από την άλλη, ο Μπαζίνας δεν θα μπορούσε παρά να φύγει το ίδιο απροσδόκητα, όπως και ήρθε στη ζωή μας: στα πολλά σπουδαία που θα έχω να θυμάμαι ως αναγνώστης του, θα είναι και ότι δούλευε μέχρι την τελευταία στιγμή, καταπνίγοντας τον πόνο της θεραπείας με τη βοήθεια της πάντοτε αξιόλογης δουλειάς του. Είναι πάντα δύσκολο να βρεις τις κατάλληλες λέξεις για να περιγράψεις την αξία ενός ανθρώπου που φεύγει, ειδικά αν αυτός είναι δημοσιογράφος: την αξία του δημοσιογράφου την καθορίζει το καθημερινό γραπτό του κι όχι κάποια φωτεινή δημιουργική έκλαμψη, όπως συμβαίνει συχνά με τους καλλιτέχνες, για τους οποίους μπορούμε να μιλάμε ευκολότερα σε αυτές τις περιπτώσεις, τονίζοντας τη συγκίνηση που μας προκάλεσε κάτι από το έργο τους. Κι όμως ο Μπαζίνας υπήρξε ένας καλλιτέχνης της δημοσιογραφίας, ένας εμπνευσμένος και βαθιά καλλιεργημένος άνθρωπος: το πνεύμα του λάμπρυνε τις σελίδες του «Φιλάθλου» και οι φανατικοί αναγνώστες του είδαν σε αυτόν ένα σοφό άνθρωπο ικανό να οδηγεί τη σκέψη σε στέρεα συμπεράσματα. Ο Μπαζίνας υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους αθλητικογράφους της εποχής μας, γιατί πάντρεψε την άποψη με το προσωπικό στυλ γραφής, έδειξε ότι αν έχεις θέσεις και μία ικανότητα στη γλώσσα, μία αθλητική επιφυλλίδα μπορεί να γίνει απολαυστικό ανάγνωσμα. Στην περίπτωσή του είχαν μικρή σημασία τα γεγονότα: δεν υπήρξε ποτέ σκλάβος της επικαιρότητας, όπως λίγο πολύ όλοι μας, αλλά ένας εμπνευσμένος δημιουργός, ικανός να βλέπει πολύ πιο μακριά, μετρ στο να απλοποιεί τα σύνθετα και να βρίσκει τα κρυμμένα νοήματα. Περιττό να πω πως θα τον θυμάμαι πάντα: όποιος τον γνώρισε, δεν θα τον ξεχάσει ποτέ… Αντώνης Καρπετόπουλος SportDay.gr ------------- Υ/Γ Δείγμα γραφής και χαρακτήρα του Η.Μ.: ‘Εχω μείνει κάγκελο! Είναι μεγάλη τιμή για μένα. Ξεκίνησα να κάνω αυτή τη δουλειά για πλάκα και τώρα διαπιστώνω ότι πρέπει να προσέχω την πλάκα, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που αποδίδουν κάποια σημασία σε αυτά που λέω. Παιδιά, σας ευχαριστώ. Μου δώσατε μεγάλη χαρά. Ό,τι ξέρω κι ό,τι πιστεύω θα το μοιραστώ μαζί σας. Αποβλέπω στο να τα πούμε και ζωντανά. Συνεχίστε να διαφωνείτε μαζί μου, όσοι διαφωνείτε, κάτι καλό θα βγει. Ηλίας Μπαζίνας Aυγ.29,2008 ---------- @radical30